2014. március 27., csütörtök

15.rész /évadzáró/

*Nagy nap*

@Kat_MusicLove
A hajam már kész is!
Azt akarom ,hogy örökre ilyen legyen!!!

Előző este korán feküdtünk le illetve én korán feküdtem le Harry nem tudom mikor. Reggel pedig nagyon izgatott voltam ,teljesen fel voltam dobva ,az adrenalin szinten az egekben volt. Annyi híres ember lesz ott! Mi van ha elesek? Ha nem leszek elég szép? Mindegy ezekre nem gondolhatok. Első dolgom ,hogy fodrászhoz megyek Liaval. Végül a hajam egyszerűen csodálatos lett alig akartam elhinni. A szorgos rajongóknak akik a nap 24 óráját a gép előtt töltik, azoknak rögtön töltöttem fel  twittere egy képet a hajamról.
Amint kiraktam rögtön jöttek a kommentek és a megosztások.

Azután sminkeshez siettünk. Természetesen kénytelen voltam erről is megosztani egy képet. Rengeteget nevettünk majd később csatlakozott hozzánk Sam is. Mikor újra felléptem a twittere  Harry is posztolt pár perce.

harry styles 2014 Fashion Hairstyles 2014 Wallpaper
@Harry_Styles Ez én sminkem sem semmi nem?




@Kat_MusicLove a smink sem semmi!
Otthon mászkáltam fel és alá , kész frizura, kész smink ,de sehol a ruha. Sophianak és Gemmanak kell hoznia.
-Megjöttünk.- hallottam meg Sophia hangját.
Szinte kitéptem Gemma kezéből a ruhát és rögtön öltöztem is.
- Figyelj Kat ,nem kell nagyon izgulni ,nem olyan nagy dolog ez.- nyugtatott Sophia.
- Mi az ,hogy nem nagy dolog? Mi van ha elesik? Ha bakizik? Ha igen helyett nemet mond? - mondta Gemma mire teljesen be pánikoltam.
- Csak vicceltem. - tette hozzá. Igazából ez így utána egyáltalán nem nyugtatott meg. 

*Helyszínen*
Ott álltam teljesen készen már csak arra vártam ,hogy elinduljon a zene. Felcsendült én pedig el is indultam amikor megláttam Harryt és rám nézett, sokkal bátrabb lettem, az első sorban pedig ott integet a drága kis Hazzam, Louis ölében akinek szintén fülig ér a szája. Még soha életemben nem voltam ennyire boldog. Mikor odaértem Harry megfogta a kezem, a fülemhez hajolt és odasúgta ,hogy "Gyönyörű vagy". Erre elmosolyogtam magam és biccentéssel fejeztem ki, hogy jól esett az amit mondott. A pap mondta szokásos szövegét majd először Harryhez fordult.
- Harold Edward Styles fogadott Kat Ali Smithet hites feleségedül gazdagságban,szegénységben,egészségben,betegségben,jóban,rosszban,holtomiglan,holtodiglan,míg a halál el nem választ? - kicsit sem hezitált. 
-Igen.- mondta majd biztatóan rám mosolygott.
-Kat Ali Smith fogadott Harold Edward Styles hites férjedül gazdagságban,szegénységben,egészségben,betegségben,jóban,rosszban,holtomiglan,holtodiglan,míg a halál el nem választ?
- Igen - mondtam egyből.
- Harry, megcsókolhatja a menyasszonyt. - Harry közeledett felém és én is felé.
Hirtelen égető érzést éreztem a mellkasomban. Harry ijedten nézett ,ahogyan mindenki más  is rögtön elkezdett forgolódni. Nem bírtam tartani a testem ,a csokor kiesett a kezemből és összeestem. Harry nem tudott időben elkapni így a fejemet is sikeresen bevertem. Harry lehajolt hozzám és csak azt hajtogatta ,hogy minden rendben lesz és ne hogy lecsukjam a szemem. Úgy éreztem magam ,mint a filmekben ,de most azonban én vagyok az a bizonyos áldozat. Már teljesen legyengültem és csak egy kiadós alvásra tudtam gondolni. Csak 1 perce csukom le a szemem, gondoltam. Mikor legközelebb kinyitottam már a mentőben voltam és csak szirénáztak. Harry pedig zokogott. Majd újra elsötétült minden.

* 1 hónap múlva*

Szemeire mintha kilókat raktak volna és a fény is eléggé bántotta. Mikor kicsit feljebb ültem egy aranyos kisfiú rohangált a szobámba. Egy göndör srác pedig rohant az orvoshoz ,hogy felébredtem. Az orvos azonnal jött.
- Hogy érzi magát Kat?
- Fáradtan! Fáj a fejem és a mellkasom.
- Igen ez gondoltam. Egy elég komoly beavatkozáson van túl. Egy golyó furodott a mellkasába ami a szíve külső kamráját is érte ,de szerencsére minimálisan. Azonban amikor összeesett valami elég éles érte a fejét ezért az is elég komoly volt. - eközben körül néztem a szobába elég sokan voltak ,de csak Samat és Liat ismertem fel illetve Eleanort a volt cserediákot a sulinkból ,vajon ő mit keres itt? Hirtelen a göndör srác felrakta a kisfiút az ágyam szélére.
- Bocsi ismerlek? - kérdeztem tőle. Erre mindenki az orvos felé fordult. Az orvos pedig hozzám.
- Kat mi az utolsó emléke?
- Magyarországon voltam és Amerikába készültem! - csillogtak a szemeim Amerikára gondolva.
- Kat ,most is Amerikába vagyunk és már vagy két éve. - Ahogy Sam ezt kimondta szerintem sokkot is kaptam.
- Kiesett neki két év. Érdekes.Azonban a fej sérülés nem volt annyira komoly ,hogy egy életre elveszítse az emlékezetét.Valószínűleg szépen lassan eszébe fog jutni minden.
- de ude jám emjékcel? - kérdezte a drága kisfiú. Nem akartam megbántani így inkább csak bolíntottam.
- éc mi a nevem? - erre a kérdésre nem számítottam így azt mondtam ami elsőnek eszembe jutott.
- Harry. - erre mindenki felkapta fejét. A kisfiú az göndör srác felé fordult.
- Hihi apuci! Anyuci jám emlékcik! - Anyuci? Apuci? Nem értettem semmit. Ekkor pedig a álom újra elnyomott ,de még is mennyi időre?

THE END 1 SEASON

Néhány kép az esküvőről:
Harry 
Kat + lányok
Eper <3
One Direction

Kat és Lia
Kicsi Hazza és Lux

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése